Lørdag den 4. juni 2026 mødes vi klokken 10 på Trekanten (foreningens fællesområde). Da den gamle 'Vejdag' ikke længere er så omfattende som den plejer, idet vi har udliciteret renovering af vejene, så har vi reduceret antallet af opgaver. Men vi mødes for, at tage hånd om broens rækværk der skal males, rensning rundt om drænbrønde, og beskæring/lugning af Trekanten.
Tag gerne lidt kaffe med, og måske en hjemmebagt kage til pausen. Og når arbejdet er slut, så byder grundejerforeningen på pizza, øl og vand til det arbejdende folk.
På årets generalforsamling blev paragraf 6 i vedtægterne ændret vedrørende udgifter til porto, således at fremtidige anbefalede breve pålægges grundejeren og opkræves i forbindelse med kontingentbetaling.
Vi har heldigvis ikke så mange af disse forsendelser, men portoen er for tiden 210 kroner pr. anbefalet brev. De nye vedtægter uploades snarest muligt under punktet "Information".
På bestyrelsesmødet den 28. september 2024 valgte Per Hass Christensen at træde ud af bestyrelsen af personlige årsager. Bestyrelsen takker Per for hans arbejde, altid gode humør og inputsgiver til bestyrelsesarbejdet. I stedet for Per indtræder suppleant Allan Rasmussen, Søvang 50 og han fortsætter resten af valgperioden. Endvidere stopper revisorsuppleant Henrik Wildschiødtz, Søvang 54, idet de har valgt at sælge huset pr. 1. oktober 2024. Vi takker for Henriks villighed til at stille op som revisorsuppleant.
Vi holder loppemarked - både for at få ryddet op i gemmerne, og for at være endnu mere bæredygtige
i vores forbrug. Hvorfor smide tingene ud, hvis andre kunne få glæde af dem. Loppemarkedet er aflyst på grund af for få tilmeldte salgsboder. Vi forsøger igen næste år, og melder tidligere ud hvornår det bliver. Fortsat god sommer.
Det har været en våd vinter, men grundejerforeningens dræn er netop gennemset og de har et godt gennemløb, så de virker efter hensigten. Hvis der står vand på din grund, så undersøg først om dine egne dræn virker. Du må ikke pumpe vand ind til naboen eller andre steder hen uden tilladelse, men vi kan foreslå dig at du tager fat i en drænsagkyndig og får forslag til, hvordan du kan fremtidssikre din grund. Odsherred Kommune får mange henvendelser - læs her om hvordan du skal forholde dig.
Her kan du læse nyheder fra bestyrelsen. Det kan både være vigtige beskeder, men også nyttige oplysninger.
Har du meddelelser der kan være med til at højne informationsnivenauet blandt grundejerforeningens medlemmer, så skriv til bestyrelsen.
Fremadrettet sendes indkaldelser og øvrig information på mail til de grundejere.
Det bliver adminstrativt nemmere og hurtigere at kommunikere og ikke mindst billigere.
Har du lyst til at være med på Mailservice - så skriv til kassereren, så opretter vi dig på listen.
Der er lavet en Face-bookgruppe til grundejerforeningens medlemmer. Det er meningen, at denne gruppe er medlemmernes talerør, og hvor man kan sælge ting, videregive nyttige oplysninger, komme med gode tips og tricks eller bare komme af med et eller andet.
Gruppen er ikke bestyrelsens ansvar, men blot et ekstra værktøj til gensidig kommunikation. Husk, under alle omstændigher at bevare den gode tone.
Navnet på gruppen hedder "Grundejerforeningen Klintsø".
Copyright Grundejerforeningen Klintsø © All Rights Reserved